Sonntag, 22 Oktober 2017 18:16

WODs 23.10. - 27.10.

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  MO DI MI DO FR
           
Strength OverheadSquat C - 3x15   PushPress or FrontSquat (choose your weakness) A - 4 x 8   Deadlift B - 5x3
           
Oly   3 exercises: 3 sets lowhangsnatches - 3reps @ 70% | 3 sets low hang clean - 2 reps @ 85% | 3 sets clean - 2 reps @ 90%   3 sets full cleans - 3reps @ 70% | 3 sets low hang snatches - 2 reps @ 85% | 3 sets snatches - 2 reps @ 90%  
           
TC [min] 15 12 2 rds 15 12
WOD Chipper 3rds: s.o. 12-9-6-3-6-9-12 4 rds
  50/35cal row/bike 10 x PushJerk @ 60/42.5 2min - AMRAP WallBalls PullUps 20 x Floor Press @ 70/50
  50 Thrusters 20/15 20 Lunges @ 60/42.5 1min Rest BoxJumps 20 GobletSquats@ 32/24
  50 Burpees 300m Run 2min - AMRAP T2b BuyOut: AMRAP DUBs  
  50 DUBs   1min Rest score: DUBs  
      2min - AMRAP cal    
      1min Rest    
      2min AMRAP Cleans @ 50/35    
      1min Rest    
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