Sonntag, 29 Oktober 2017 21:37

WODs 30.10. - 3.11.

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  MO DI MI DO FR
 
  FrontSquat A - 4 x 8 reps   PushPress B - 5 x 3 reps   Deadlift C - 3 x 15 reps
           
    3 exercises: 3 sets frontsquats - 3reps @ 70% | 3 sets high hang clean - 2 reps @ 80% | 3 sets full clean - 1 rep = max out   3 sets snatch balance - 3reps @ 70% | 3 sets high hang snatches - 2 reps @ 80% | 3 sets snatch  1 rep = max out  
           
TC [min] 15 12 21 15 24
  5 rft 4 rft 7 rds 40 - 30 - 20 - 10 8 rds
  5 strict PullUPs 9 Thrusters @ 50 / 35 40" Lunges @ 60 / 42.5 WallBalls 1´DUBs (scaled: every second minute: box stepups)
  10 HSPU / scaled: seated DB Presses 12 cal (men) / 9 cal (women) - bike or row 20" rest T2B 30" Rest
  15 BoxJumps / scaled: CounterMovementJumps 15 Burpees 40" DUBs  BuyOut: AMRAP cal (or Burpees) 1´ cal (bike or row)
  20 Pistols / scaled: one-legged Box-StepUp or StepDown 1 Min Rest 20" rest   30" Rest
      40" PushUps / every 2nd round PullUps    
      20" rest    
           
Core [40 on : 20 off]x4 - Plank Holds (front - side - side - front)       Tabata: HollowHolds
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