Sonntag, 05 November 2017 17:16

WODs 06.11. - 10.11.

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  MO DI MI DO FR
 
Strength Backsquat 5x3   PushPress 3x15   Deadlift 4x8
           

Oly

 

  3 exercises: 3 sets hangsnatches - 3reps @ 80% | 3 sets high hang clean - 2 reps @ 95% | 3 sets clean pull - 3 reps @ 100%   3 sets hangcleans - 3reps @ 80% | 3 sets high hang snatches - 2 reps @ 85% | 3 sets snatch pull - 3 reps @ 100%  
           
WOD TC: 15 TC: 12 TC: 15 TC: 25 TC: 15
  15- 12 - 9 AMRAP 12´ Do one rep of each exercise the first round, then two reps, … 2 rounds: 40/30/20/10reps: 12/9/6/3 reps of:
  Deadlifts (2xBW) Thrusters 42,5 / 30 78x Double Unders Cal. Assault bike Pull Ups with 2sec Hold in the top position. Between: 75 Double Unders
  Shoulder Press (3/4x BW) PullUps 44x Sumo DL high pull 40/30kg Overhead squats 40kg/30kg  
      10x Strict HSPU Double Unders  
        (Females use the following calories on assault bike: 25/20/15/10)  
           
Accessory 2 rds - 30sec holds   30-20-10   heavy Turkish Get-ups 3x each side
  Planck hold all 4 sides   SitUps - Back Extensions    
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