Sonntag, 26 November 2017 20:05

WOD 27.11. - 01.12.

geschrieben von
Artikel bewerten
(0 Stimmen)
  MO DI MI DO FR
 
Strength OverheadSquat C - 4 x 8   Push Jerk A - 5 x 3   Deadlift B -3 x 15
           
OLY   WarmUp Oly:       6min EMOM: 3 Snatch Balance - climbing weight (last 2 sets GO HEAVY)      6min EMOM: 2 HighHang Snatch - climbing weight (last 2 sets GO HEAVY)   WarmUp Oly: 6min EMOM: 1SquatClean+1Hangsquatclean+1PushPress - moderate weight; watch your technique! THEN: 6min EMOM 1PowerClean+2PushJerks - climbing weight (last 2 sets GO HEAVY)  
           
TC TC: 15 min TC. 14 min TC: 25 min    
WOD 5-4-3-2-1 5rds Team WOD: on/off . If you change inside an excercise - penalty 5 synch. burpees! 50-40-30-20-10 10' AMRAP Handstand Pushups  Toes to Bar
  unbroken(!) BearComplex 10m - left arm DB OH walking lunges 22,5kg / 17,5kg row for kcal 3x Power Cleans with 60.00kg / 40.00kg Rx+ = 80/55 EMOM 2 Übungen für 12', jeweils abwechselnd (nur technisch!)
  go heaviery each round 10x Handrelease Burpee over DB V-Ups (scale: sit Ups) 9x Pushups Toes to Bar
  PowerClean - FrontSquat - Pushpress - BackSpuat - PushPress 10m - right arm DB OH walking lunges 22,5kg / 17,5kg KB swings 32 kg /24 kg 27x Double Unders HSPUs - 2 sec hold in the Top Position
    20x situps      
Gelesen 87 mal

Schreibe einen Kommentar

Bitte achten Sie darauf, alle Felder mit einem Stern (*) auszufüllen. HTML-Code ist nicht erlaubt.

Cookies erleichtern die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden.
Weitere Informationen